مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه حضور دانش اموزان در مدارس اجباری نیست گفت: اما توصیه جدی به حضور آنها برای کاستن اسیب های مختلف تعطیلی آموزش حضوری ناشی از دوران کرونا داریم
کد خبر: ۱۰۲۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 12 January 2022

تابناک فارس به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش فارس:  محمد خلیل عسکری گفت: در ابتدای مهرماه مقرر شد که مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری آموزش های خود را به صورت حضوری دنبال نمایند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در ادامه نیز مقرر شد دیگر مدارس نیز با در نظر گرفتن گروه بندی و رعایت پروتکل ها کلاس های خود را به صورت حضوری برگزار کنند.
عسکری گفت: روح حاکم بر تمام بخشنامه های و دستورالعمل های اجرایی برای برگزاری حضوری کلاسهای درس، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب کلاسهای درس وسایر پروتکل های بهداشتی است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: براساس اخرین مصوبه ستاد ملی کرونا نیزمجددا"، مجوز آموزش حضوری مدارس صادر شده است.
عسکری گفت: خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته، معلمان و دبیران سراسر استان به صورت فعال در مدارس حضور دارند و آماده ارایه خدمات آموزشی و تربیتی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.
وی با اشاره به اینکه حضور دانش اموزان در مدارس اجباری نیست گفت: اما توصیه جدی به حضور آنها برای کاستن اسیب های مختلف تعطیلی آموزش حضوری ناشی از دوران کرونا داریم
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تصمیم گیری در رابطه با چگونگی برگزاری آموزشهای حضوری از جمله گروه بندی دانش آموزان، اولویت بندی و ساعت بندی دروس برعهده شورای مدرسه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار